▪️На първо място, вместо изключително неудобни люкове, от двете страни на десантното отделението на превозното средство бяха изрязани нормални врати за удобно излизане на бойците.
▪️По по-удобен начин са монтирани пейките в десантното отделението.
▪️Старите сдвоени бензинови двигатели ГАЗ-40П с мощност 90 конски сили заедно със скоростната кутия са заменени с два нови немски Deutz BF4M2012 с мощност 102 к.с. всеки един. Тоест при тегло от 10 500 кг мощността на машината ще бъде 205 к.с.
▪️Инсталирани са нови дневни и нощни мерници за стандартни картечници.
▪️Механик-водачът получи украинската термовизионна система за нощно управление “СПО МБТ”. Тя е представена от предна и задна камера с дневен и нощен видео канал, както и монитор с контролен панел.
▪️Сигурността на машината е подсилена чрез инсталиране на раздалечено брониране под формата на допълнителни панели, изработени от стомана Armox 500T. Бронята може да издържи на огън от малки оръжия и тежки картечници. Увеличаването на теглото не се отрази на способността на машината да преодолява водни препятствия.
▪️Инсталира се и базов комплект електроника за украинската бронирана техника: нова цифрова радиостанция „Либідь К-2РБ“ и навигационна система CH-4215.
Източник: Оперативний ЗСУ